• 1. Ile kosztuje szkolenie? Open or Close

    Ponieważ nie ma dwóch identycznych zamówień, toteż ceny szkoleń są zróżnicowane. Staramy się dopasować ceny do możliwości finansowych naszych klientów, jesteśmy elastyczni, a ceny można negocjować :)

  • 2. Jak zamówić szkolenie? Open or Close

    Szkolenie najlepiej zamówić korzystając z adresów mailowych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo telefonicznie pod numerem: 660 721 999.

  • 3. Czy mogę zaproponować swój temat? Open or Close

    Tak, jest taka możliwość. Ponieważ każde szkolenie przygotowujemy od podstaw, więc i w takiej sytuacji - po zdiagnozowaniu potrzeb, ustaleniu celów i treści szkolenia - możemy przygotować szkolenie którego nie ma w ofercie. Jeśli jednak nie mamy w kadrze odpowiedniego specjalisty, to z pewnością nie podejmiemy się takiego zadania. W tej kwestii jesteśmy bezkompromisowi! Przygotowanie oferty jest bezpłatne i do momentu zamówienia szkolenia klient nie ponosi żadnych kosztów. Jeśli więc nie przygotujemy dopasowej oferty, wtedy bez zobowiązań można zrezygnować z naszych usług.

  • 4. Czy szkolenie spełni moje oczekiwania? Open or Close

    Pytanie może wydawać się trochę banalne, jednak większość naszych klientów, którzy pierwszy raz zamawiają szkolenie, ma wątpliwości czy szkolenie spełni oczekiwania. Na naszej stronie znajdują się referencje, opinie po szkoleniach oraz wykaz instytucji/firm, które już szkoliliśmy. Wystarczy więc ich zapytać :)

  • 5. Jak wyglądają płatności? Open or Close

    Standardowo faktura za usługę wystawiana jest w dniu realizacji usługi z 14-dniowym terminem płatności. Nie oczekujemy na zaliczki ani płatności gotówką w dniu szkolenia.

  • 6. Czy wystawiacie zaświadczenia/certyfikaty? Open or Close

    Tak, oczywiście. Zaświadczenia i certyfikaty imienne są drukowane na papierze wizytówkowym. Podstawą do ich wystawienia są podpisy uczestników na liście obecności.

  • 7. Czy prowadzicie kursy kwalifikacyjne? Open or Close

    Nie, nie zajmujemy sie takimi usługami obecnie.

  • 8. Czy uczestnicy szkolenia otrzymują materiały? Open or Close

    Tak, uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe: zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej.

  • 9. Kiedy, jak i z kim skontaktować się w przypadku innych wątpliwości? Open or Close
    Najlepiej zadzwonić do Radosława Świergosza, właściciela firmy i dyrektora placówki, tel: 660 721 999, najlepiej w godzinach 9.00 - 15.00, a także innych, o ile sprawa zwłoki nie znosi :)
Szanowni Państwo!
Jest nam niezmiernie miło poinformować Was, że Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli Instytut Nauki Lektikon uzyskała akredytację Małopolskiego Kuratora Oświaty, po spełnieniu wszystkich wymagań określonych w prawie oświatowym. Tym samym zamknęliśmy drogę otwartą w 2017 roku, kiedy zawnioskowaliśmy o ewaluację zewnętrzną naszej placówki i w kwietniu 2017 roku spełniliśmy wymagania Państwa na poziomie wysokim. Akredytacja została przyznana na okres 5 lat (sprawdź - wykaz akredytowanych placówek na stronie MKO). Serdecznie zapraszamy do dalszej współpracy i skorzystania z oferty naszej placówki. Szczegóły tutaj (link)!